čtvrtek 1. prosince 2016

Vánoční wishlist by B.



Už nějakou dobu přemýšlím jak nejlíp rozdistribuovat můj dopis Ježíškovi a tohle se mi zdá nejsnadnější. Ideálně kdyby přinesl inspiraci nejen tomu mému, ale i cizím mužům, kteří mají doma možná podobné ženy. Bude mi ctí.

* vedle v okně si k tomuhle článku pusťte Franka Sinatru..



Předně musím udělat jasno v jedné věci, já nikdy nebyla na měkké dárky, takže tu nemůžete čekat nějaké tipy na svetry! Důvodem je velmi vytříbený styl, který máme shodný se všemi rebelkami. Ze stejného důvodu je dost nebezpečné obdarovávat mě také parfémy, svíčkami a šperky. Tyhle věci si prostě pořizuju sama, nebo je velmi důkladně vyspecifikuji. Vím, kazí se tím kouzlo překvapení z obsahu dárku, ale co nadělám, není vanilka jako vanilka. Jsem prostě už nějakou dobu na světě, velká holka a navíc pár let mámou. Vím, co mám ráda a snažím se být up-to-date s moderním světem. Trendy v módě mi nic neříkají, mám ráda kvalitní kousky, které přežijí léta, základní barvy, jednoduché linie, minimální zdobnost, kůži, bílé zlato a démanty… :D No vážně, modrou krabičkou ukrývající třeba T náramek od Tiffany & Co. ještě nikdo chybu neuděl, že!?

 

A teď zpátky na zem a už se můžeme posunout ke konkrétním a reálným přáním. Rezolutně odmítám pověst která mě předchází, že prý je těžké mi vymyslet dárek. Taková blbost! Potěší mě spousta různých věcí a proto níže sumarizuju oblasti, kde se aktuálně zdržuju. 
 
Radost mám tradičně z  geek záležitostí. Letos je na mém wishlistu první položkou nový iPhone. Svou milovanou 5s mám přes 2,5 roku a je dost v cajku, ale je už prostě čas. Poslední dobou neustále sháním nabíječky, designové kabílky a kryty jsou jasná trefa! 
Číslo dva je Kindle. Uvažovala jsem o něm už několikrát a letos jsem krom Bábovek a jednoho Dan Browna nic nepřečetla, tak to zkusím touto cestou příští rok opravit.


Další elektro položkou jsou sluchátka na běhání. Vím, drátům už odzvonilo, ale drátový zatím budou stačit. Chci odzkoušet tenhle závěsný typ, protože pecky jsou věc, která mi v životě nikdy moc nefungovala. Konkrétní model nemám ozkoušen, bude to risk, snad vyjde. Každopádně tenhle dárek říká "fandím ti, běhej dál, jsem na tebe pyšnej!"



Přesouváme se do kuchyně, ale elektro neopouštím! Líbí se mi rychlovarná konvice s termoregulací, neboli, umí vařit nejen na 100°C, ale i jiné teploty. Ačkoliv miluju kafe, čaj si taky dám ráda. A jak je to praktické na dětské čajíčky!! 



Z knih (co nebudu nahrávat do čtečky) mám ráda dvě oblasti. Miluju listování kuchařkama, přestože poslední dobou jsem si přiznala, že stejně z žádné (pro sebe) nemůžu vařit. Tak alespoň nějakou co nejblíž mým možnostem. S Kubou prostě odmítáme vařit pro tři lidi dvě různá jídla. Mám také ráda knihy o různých místech/průvodce, naposled mě zaujalo Rakousko podle televizního Bedekru. No a časopisy jsou moje parketa, takže předplatné je super dárek. Mýmy oblíbenci jsou Food a Dieta, ve které v listopadu uveřejnili můj dopis do redakce.




No, a když už jsem zabrnkala na wellness, poslední dobou mě baví krom běhání také saunování. Dárkům v této kategorii se meze nekladou, přírodní kartáč do sauny a další zkrášlovací  vychytávky tohoto druhu beru, s nadšením. Taky mě trápí záda, existuje něco jako hřejivý bederní pás? Masáže také můžu!



Kosmetika je se mnou potíž. Mí nejbližší to vědí a jsem ráda, že letos konečně byl aspoň tenhle oříšek rozlousknut, jsem atopik! Takže z této oblasti mě potěší možná tak rtěnka NYX. Všechno ostatní nakupuju prakticky v lékárně a neexperimentuju ani s řasenkou. 


Co dál mě potěší? Veselé Happy Socks fusekle, Vánoční svetr, hvězdy, hrníček, horké kakao, svařák, bezlepkové+bezmléčné+bezořechové sladkosti – pokud něco takového objevíte, prosím o tipy! 



Mé největší přání? Čím dál více si nad hmotné dary cením dobrých vztahů s lidmi kolem nás, dobré společnosti a hezkých okamžiků v životě. Takže ať jsou hlavně všichni zdraví, spolu, usměvaví a zejména v prosinci nikam nespěchají. A to naše druhé miminko už by taky mohlo dorazit… 

Hezký advent! B.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentáře. Čím víc jich bude, tím víc vám budu psát! :)